Η Λίλα Παπούλα, με σπουδές στις Καλές Τέχνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζει με συνέπεια εδώ και δεκαετίες στις ατομικές της εκθέσεις αλλά και σε σημαντικές ομαδικές συναντήσεις, μια ζωγραφική καθαρή και εξαιρετικά ρωμαλέα, που με τρόπο λιτό αλλά στιβαρό ακολουθεί με συνέπεια την οδό της αφαίρεσης. Στο έργο της, το χρώμα που η ίδια χειρίζεται μαεστρικά, ανοίγει οδούς σε νέα τοπόσημα και μετέωρες χρονικές στίξεις. Ως αντίστιξη στη επίτοιχη μεγάλη κλίμακα της δουλειάς της αλλά και ως νέο τρόπο αναζήτησης και εύρεσης μιας ενδιάμεσης ζώνης έκφρασης, παρουσιάζει εδώ μια εξαιρετική ενότητα χρηστικών φωτεινών γλυπτών που ολοκληρώνονται με τη μέθοδο της χρωμοτυπίας (giclee print) και την προσθήκη σχεδίου με μολύβι. Το ΦΩΣ, οργανικά ενορχηστρωμένο σε σχήμα και χρήση, διαυγές και ενδοσκοπικό, τρέπεται ταυτόχρονα σε εικονοστάσι μνήμης και καινοτόμα γλυπτική αφαιρετική οντότητα.
Ίρις Κρητικού Αρχαιολόγος- Ιστορικός της τέχνης